Wednesday, July 18, 2012

Anak Patung Yang Menyeramkan Di Tasik Teshuilo

Sumber dari :- http://www.2dayblogger.com/blog/pulau-anak-patung-yang-menyeramkan-di-tasik-teshuilo/ Pulau ini dipenuhi dengan anak patung yang menyeramkan di tasik Teshuilo. Mengikut sumber, ada seorang gadis muda telah tenggelam dalam tasik itu. Selainn itu, menurut org lain pula termasuk ahli keluarganya mengatakan Don Julian Santana membayangkan gadis itu tenggelam. Bagaimanapun, Don Julian Santana mengabdikan hidupnya untuk roh gadis itu dalam keadaan yg menyeramkan dan juga unik.
Don Julian Santana mula mengumpul anak patung dari tong sampah berhampiran rumah pulau itu. Don Julian Santana tidak membersihkan anak patung atau cuba untuk memperbaiki anak patung yang dia jumpai sebaliknya terus meletakkan patung-patung itu tanpa anggota badan yang lengkap dan dipenuhi kotoran. Beliau juga menukar hasil tanaman untuk mendapatkan anak patung yang lebih banyak.
Seram beb.. ehehhe selamat membaca. Assalammualaikum.

~Bangsa yg xsedar diri~

Okey peeps.. asslammualaikum. Semoga hari ini adalah hari yg lebih baik dari hari2 yg lepas. Tajuk hari nih macam racist kan. Sebenarnya bangsa yg menumpang negara kita nih yg lebih racist dr kita semua. Why? Jawapan nya ada pada diri mereka. Cth2 yg boleh diambil kira :- 1) Masa saya eksiden dulu pown dgn cina gak. Apek tuh ckp "Melayu kurang ajar". Hey, what the FcUk. Urgh, pe nih..lau nk ikut aku nye racist mmg kene lah apek tua tuh. Aku cool lagi mse tuh. Kang belasah mampus pulak. Alhamdulillah aku xmelakukan perkara bodoh. 2) Kejadian yg lepas di KFC : lelaki cina cakap "melayu bodoh", apa kes? Kalau iya pun tunggu lama, perlu ke kata "MELAYU bodoh". Nonsence kan. 3) Now, tersebar pulak gambar bangsa India yg mmg agak biadap. Apasal? Apa motif dye? Kita ada kaco kuil dye ker ape? Ade jelir lidah kt tuhan buatan mereka tuh ker? Tuhan dye yg banyak tangan tuh, buah dada tersembol bagai.. Ada kita yg MELAYU nih berlaku biadap pada tuhan mereka?? TIADA kan. NAPE? sbb kita bangsa MELAYU mmg sgt beradab.
Lagi satu nih.. biadap x mereka nih?
Jadinya, jangan lah kita hidup TAK BERADAB di negara orang.